mandag 6. juni 2011

Sukk

Det er så mye jeg vil si, om at jeg var i Venezia i helgen, om hvor mye jeg gleder meg til å flytte til Wales og begynne på internasjonal skole der til høsten, om tanker rundt spiseforstyrrelsen, situasjonen og mye mer....

Men jeg klarer ikke få roet meg ned for å skrive noe skikkelig, jeg er så ambivalent i forhold til alt, så ingenting fornuftig eller sammenhengende kommer ut.

Håper å komme sterkere tilbake etter hvert!

Tenker på alle dere som kjemper der ute <3<3<3

2 kommentarer:

  1. Tenker på deg også. Skriv når du føler for det :o) Hils Vampen - han gleder seg til vi kommer på besøk... (Vampen er en gutt, right?)

    Stor klem fra meg :o)

    SvarSlett
  2. Aner ikke, har ikke tenkt på det faktisk.... Kanskje får vi plutselig pandaunger??

    Tenker på deg kjære søte deg, og Merlin!!!
    Vampen er kjempe begeistret og ønsker Merlin hjertelig velkommen til vår åndelige familie <3

    SvarSlett