onsdag 18. mai 2011

Status quo

Jah.............

Skal skrive om meg selv, me, myself and I:









Jadaa, jeg er så informativ og jeg elsker å legge ut om meg selv- hoho! Dette er vilt kult.....









yes, det jeg prøver å få frem er at jeg ikke liker å "skryte". Og min definisjon av skryt som kun inkluderer meg selv - gjelder altså ikke for noen andre  - er alt som har med meg direkte å gjøre...

Men denne bloggen skal ikke være som den forrige jeg hadde, hvor jeg tenkte veldig hardt og lenge på hva jeg skulle skrive, før jeg bare postet et eller annet jeg ble ekstremt misfornøyd med...

Så, denne bloggen skal være en utfordring, jeg skal ikke redigere, skrive flere ganger, ha et nøye gjennomtenkt tema med en ideel sammensetning og oppbygning, men heller ta det slitt som det kommer.

Jeg vil gjerne kunne komme tilbake til denne bloggen senere  livet og se på det som en slags dokumentasjon av en periode i mitt liv. Siden jeg skriver svært stygt for hånd når jeg skriver fort, og jeg skriver alltid fort (effektiv, vet du...), så derfor foretrekker jeg å skrive på data for at ettertiden skal kunne tyde memoarene mine. Artig...

Så, jeg vil egentlig bare preisisere at jeg skal legge prestige i å ikke legge prestige i disse blogginnleggene.

Blir interessant å se hva som detter ut her....

Og hvis noen skulle lure på noe, så er det bare å spørre ;)

Kommer til å poste noen av innleggene fra den forrige bloggen slik at jeg har de samlet på et sted.

Sov godt alle sammen :)

1 kommentar:

  1. Jeg gleder meg til mer. Og tror du har godt av den utfordringen det er ikke å overanalysere og overredigere. (Been there done that).

    You rock <3<3<3

    SvarSlett